Mnóstwo spółek w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy zamiarem załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji lub innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd służbowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uświadomienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.